Інформаційно-комунікаційні технології як засіб підвищення професійної майстерності студентів-правників

Автор(и)

  • Христина Романів кандидат юридичних наук, доцент кафедри цивільно-правових дисциплін Львівського державного університету внутрішніх справ

DOI:

https://doi.org/10.37772/2518-1718-2020-4(32)-8

Ключові слова:

інформаційно-комунікаційні технології, правова освіта, правосвідомість, компетентність, правова інформація, правові знання

Анотація

Професіоналізм формується в першу чергу через освіту, тому професійний юрист – це утвердження себе в галузі права через знання та майстерність. Аналіз літератури показав, що значення інформаційно-комунікаційних технологій як інструменту пізнання права можна розкрити через встановлення етапів формування професійної майстерності студента-юриста, зокрема: 1) підготовка, отримання, збір та обмін правової інформації у процесі навчання; 2) розширення діапазону пізнавальної діяльності; 3) формування правових знань, їх збереження; 4) утворення правового мислення у студента-правника; 5) формування моральних та правових ідеалів у майбутнього юриста; 6) виникнення дослідницьких та практичних умінь та навиків.

Посилання

Horbunova L. (2019). Osvita dlia stiikoho rozvytku: do pytannia pro kontsepty ta metodolohiiu. Filosofiia osvity – Philosophy of education, 24 (1), 52–78 [in Ukrainian].

Lohinova N. I. (2012). Informatsiino-komunikatsiini tekhnolohii u protsesi personalizatsii pidhotovky maibutnikh pravoznavtsiv. Yurydychna psykholohiia taspedahohika. Naukovyi zhurnal – Scientific journal, 2 (12), 71–79 [in Ukrainian].

Luppa V. A. (2013). Innovatsiini metody pidhotovky yurystiv u VNZ. Problemy suchasnoi osvity – Problems of modern education, 4, 188–193 [in Ukrainian].

Fedorchuk O. S. (2009). Formuvannia u maibutnikh pravoznavtsiv navychok profesiinoho zastosuvannia informatsiino- komunikatsiinykh tekhnolohii. Candidate’s thesis: 13.00.04 [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-07-16

Як цитувати

Романів, Х. (2021). Інформаційно-комунікаційні технології як засіб підвищення професійної майстерності студентів-правників. Право та інновації, (4 (32), 55–61. https://doi.org/10.37772/2518-1718-2020-4(32)-8

Номер

Розділ

Статті