Інформаційно-комунікаційні технології як засіб підвищення професійної майстерності студентів-правників
DOI:
https://doi.org/10.37772/2518-1718-2020-4(32)-8Ключові слова:
інформаційно-комунікаційні технології, правова освіта, правосвідомість, компетентність, правова інформація, правові знанняАнотація
Професіоналізм формується в першу чергу через освіту, тому професійний юрист – це утвердження себе в галузі права через знання та майстерність. Аналіз літератури показав, що значення інформаційно-комунікаційних технологій як інструменту пізнання права можна розкрити через встановлення етапів формування професійної майстерності студента-юриста, зокрема: 1) підготовка, отримання, збір та обмін правової інформації у процесі навчання; 2) розширення діапазону пізнавальної діяльності; 3) формування правових знань, їх збереження; 4) утворення правового мислення у студента-правника; 5) формування моральних та правових ідеалів у майбутнього юриста; 6) виникнення дослідницьких та практичних умінь та навиків.
Посилання
Horbunova L. (2019). Osvita dlia stiikoho rozvytku: do pytannia pro kontsepty ta metodolohiiu. Filosofiia osvity – Philosophy of education, 24 (1), 52–78 [in Ukrainian].
Lohinova N. I. (2012). Informatsiino-komunikatsiini tekhnolohii u protsesi personalizatsii pidhotovky maibutnikh pravoznavtsiv. Yurydychna psykholohiia taspedahohika. Naukovyi zhurnal – Scientific journal, 2 (12), 71–79 [in Ukrainian].
Luppa V. A. (2013). Innovatsiini metody pidhotovky yurystiv u VNZ. Problemy suchasnoi osvity – Problems of modern education, 4, 188–193 [in Ukrainian].
Fedorchuk O. S. (2009). Formuvannia u maibutnikh pravoznavtsiv navychok profesiinoho zastosuvannia informatsiino- komunikatsiinykh tekhnolohii. Candidate’s thesis: 13.00.04 [in Ukrainian].