ІНДИВІДУАЛЬНІ ОСВІТНІ СЕРЕДОВИЩА ЯК ПАРАДИГМА РОЗВИТКУ ЕЛЕКТРОННОЇ ОСВІТИ

Автор(и)

  • С.Н. Прилипко, С.Н. Иванов, В.В. Карасюк

Анотація

У статті наведений аналіз поняття «індивідуальне освітнє середовище», концептуальних особливостей індивідуальних освітніх середовищ. Розглядаються спеціалізовані web-орієнтовані рішення для підтримки електроннї освіти, для полегшення академічної і соціальної інтеграції учнів. Вказано, що у юридичному університеті застосовуються сучасні програмні засоби і сервіси, котрі дозволяють створити зручні персональні інформаційні простори для студентів. Пропонується використання онтологічної моделі для інтеграції правових знань. У перспективі ставиться задача вибору оптимального наповнення індивідуальних освітніх просторів на різних рівнях освіти.

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-09-20

Як цитувати

Прилипко, С.Н. Иванов, В.В. Карасюк, С. (2019). ІНДИВІДУАЛЬНІ ОСВІТНІ СЕРЕДОВИЩА ЯК ПАРАДИГМА РОЗВИТКУ ЕЛЕКТРОННОЇ ОСВІТИ. Право та інновації, (4 (12), 92–101. вилучено із https://pti.org.ua/index.php/ndipzir/article/view/502

Номер

Розділ

Статті