ПАРАДИГМАЛЬНІ КОНЦЕПТИ ІННОВАЦІЙНОГО РОЗВИТКУ ВИЩОЇ ОСВІТИ УКРАЇНИ

Автор(и)

  • Г.П. Клімова НЮУ

Ключові слова:

інновація, класифікація інновацій у сфері вищої освіти, інноваційна діяльність, суб’єкт інноваційної діяльності, інноваційна політика, парадигма інноваційного розвитку вищої освіти.

Анотація

Представлений методологічний аналіз інноваційної діяльності у вищій школі, розглянуто види інновацій. Розкриваються зміст та основні напрями державної політики у сфері інноваційної діяльності вищої школи України. Розглянуто систему принципів державної інноваційної політики у сфері вищої освіти. Проаналізовано суб’єкт інноваційної діяльності у сфері вищої школи України.

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-09-03

Як цитувати

Клімова, Г. (2019). ПАРАДИГМАЛЬНІ КОНЦЕПТИ ІННОВАЦІЙНОГО РОЗВИТКУ ВИЩОЇ ОСВІТИ УКРАЇНИ. Право та інновації, (1 (9), 11–18. вилучено із https://pti.org.ua/index.php/ndipzir/article/view/10

Номер

Розділ

Статті