Імідж фізичної особи: вступ до правового дискурсу

Автор(и)

  • Кароліна Карбовська аспірант Науково-дослідного інституту інтелектуальної власності Національної академії правових наук України https://orcid.org/0000-0003-3088-2887

DOI:

https://doi.org/10.37772/2518-1718-2021-4(36)-17

Анотація

У статті досліджуються загальнонаукові підходи до визначення поняття іміджу, окреслено міждисциплінарну методологічну базу формування правового поняття іміджу. Здійснено компаративістський аналіз суміжних з іміджем понять «образ», «репутація» та «особистий бренд», виокремлено їх спільні та відмінні риси. Окреслено перспективи подальших правових досліджень іміджу фізичної особи та прав на нього.

Посилання

Baida, S.P. (2016). Osnovni kharakterystyky imidzhu yak psykhichnoho obrazu. 26.10.2016. URL: https://psychologia.at.ua/load/osnovni_kharakteristiki_imidzhu_jak_psikhichnogo_obrazu/1-1-0-80 [in Ukrainian].

Gofman, E. (2009). Asylums: Essay on the Social Situation on Mental Patients and other Inmates. New York [in English].

Rotter Julian. (2013). Social Learning and Clinical Psychology. URL: http://www.psychologos.ru/articles/view/dzhulian_rotter [in English].

Dzheyms, U. (2010). O nekotoroy slepote u lyudey. Interaktsionizm v amerikanskoy sotsiologii i sotsialnoy psikhologii pervoy poloviny XX veka: sbornik perevodov. RAN INION. Tsentr sotsial. nauchn.-inform. Issledovaniy. Moskva, 10–28 [in Russian].

Khyell, L. (2015). Imidzh i teoriya lichnosti. SPb. Piter Press, 528–573 [in Russian].

Atamanska, K.I. (2012). Teoretychni aspekty poniattia imidzhu v naukovykh doslidzheniakh. Problemy suchasnoi pedahohichnoi osvity. Pedahohika i psykholohiia, issue 37 (2), 28–32 [in Ukranian].

Formuvannia uspishnoho/neobkhidnoho imidzhu. URL: https://utrpi.org.ua/dystantsijne-navchannya-lektsiyavalentyna-bugryma-ponyattya-imidzhu-ta-jogo-osnovni-tlumachennya/ [in Ukranian].

Varna, N.V. (2007). Imidzhelohiia. V. M. Bebyka (Ed.). Kyiv: Un-t «Ukraina» [in Ukranian].

Panasyuk, A.Yu. (2015). Vam nuzhen imidzhmeyker? Ili o tom. kak sozdavat imidzh. Moscow [in Russian].

Lavrentii, A.S. (2019). Imidzh yak predmet naukovoho analizu. Visnyk NADU – Bulletin of NADU, Ser.: «Derzhavne upravlinnia», 3 (94), 30–38 [in Ukrainian].

Formuvannia uspishnoho/neobkhidnoho imidzhu. URL: https://utrpi.org.ua/dystantsijne-navchannya-lektsiyavalentyna-bugryma-ponyattya-imidzhu-ta-jogo-osnovni-tlumachennya/ [in Ukrainian].

Lavrentii, A.S. (2017). Osnovni pidkhody do identyfikatsii imidzhu, yoho skladovykh ta funktsionalnoho prostoru realizatsii. Investytsii: praktyka ta dosvid – Investments: Practice and Experience, 20, 123–128 [in Ukrainian].

Pro sudovu praktyku u spravakh pro zakhyst hidnosti ta chesti fizychnoi osoby, a takozh dilovoi reputatsii fizychnoi ta yurydychnoi osoby: postanova Plenumu Verkhovnoho Sudu Ukrainy vid 27.02.2009. № 1. URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/v_001700-09#Text [in Ukrainian].

Stefanchuk, R.O. (2008). Osobysti nemainovi prava fizychnykh osib (poniattia, zmist, systema, osoblyvosti zdiisnennia ta zakhystu). Kyiv. KNT [in Ukrainian].

Aaker, D. (2003). Sozdaniye silnykh brendov. Moscow: Izdatelskiy dom Grebennikova [in Russian].

Klyayn, N. (2003). No logo: Lyudi protiv brendov. Moskva: OOO «Dobraya kniga» [in Russian].

Zhyrnova, K.O. (2013). Zahalna kharakterystyka torhovelnoho brendu yak osoblyvoi pravovoi katehorii. Forum prava – Law forum, 3, 214–218. URL http://dspace.univd.edu.ua/xmlui/bitstream/handle/123456789/5508/Zahalna%20kharakterystyka%20torhovelnoho%20brendu%20yak%20osoblyvoi%20pravovoi_Zhyrnova%20_2013.pdf?sequence=1&isAllowed=y [in Ukrainian].

Koliada, S.P. (2011). Osobystyi brend yak proiav liderstva v tsyfrovomu suspilstvi. Biznes Inform – Business Inform, 19, 401–406 [in Ukrainian].

Makarova, E.A. (2011). Osobennosti brenda lichnosti. Sovremennyye tendentsii v ekonomike i upravlenii: novyy vzglyad – Modern trends in economics and management: a new look, No. 10-1. URL: https://cyberleninka.ru/article/n/osobennosti-brenda-lichnosti [in Russian].

Maksimenko, I.V. (2017). Personalnyy brending: ot kommercheskogo k kulturnomu fenomenu. Kultura i obrazovaniye – Culture and education, 3 (26), 28–35. URL https://cyberleninka.ru/article/n/personalnyy-brendingot-kommercheskogo-k-kulturnomu-fenomenu [in Russian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-09-25

Номер

Розділ

Статті